Eerste nederlaag Geert Lubberink in onderlinge

Geert Lubberink uit Winschoten moest, dit seizoen, zijn eerste nederlaag incasseren bij de onderlinge competitie van Damclub Winschoten tegen Marchinus Mulder. De nestor van Damclub Winschoten stak deze avond in een blakende vorm en nam in deze partij geruisloos een schijf voorsprong. Na dit stukverlies was er voor Geert onvoldoende compensatie voor een positief resultaat. Na enkele krachtige zetten was de nederlaag voor Geert Lubberink onvermijdelijk en nam Marchinus beide punten mee naar huis. Marchinus Mulder deed dit seizoen al van zich spreken met zijn ongeslagen status aan het eerste bord in het vierde team van Winschoten. Sowieso beschikt Damclub Winschoten dit seizoen, inclusief natuurlijk Marchinus Mulder, over een brede groep dammers, die weinig voor elkaar onder doen.