Damclub Bad Nieuweschans schuift op naar de vrijdagavond

Damclub Bad Nieuweschans verhuist komend seizoen van Dorpscentrum “De Akkerschans” naar Bar Restaurant Kanonnier aan de Achterweg 9 in Bad Nieuweschans.
In “De Akkerschans”  werd een ruimte onder de paraplu van “Steunstee” elke vrijdagmorgen van 10.00 tot 12.00 uur gebruikt door de plaatselijke damclub. De 8 leden tellende damvereniging is van mening dat deze stap een positieve uitwerking zal hebben op de huidige en nieuwe leden, mede omdat nu is gekozen voor de vrijdagavond.
Vanaf vrijdagavond 5 september kunnen de huidige en natuurlijk nieuwe leden, in eerste instantie van 19.00 tot 21.00 uur, terecht in de Kanonnier. Deze accommodatie wordt het nieuwe onderkomen van de damclub, dat bij meerdere sportverenigingen in gebruikt is.
Om de club een flinke boost te geven wordt eind augustus, met een promotiekraam, aandacht gevraagd voor de damsport. Deze actie vindt plaats tijdens een zomermarkt op een strategische plek in het grensdorp. Nadere informatie kan worden ingewonnen bij voorzitter Wil Dunk uit Bad Nieuweschans, tel. Nr. 0597-850668.