Dammer Jan Starke komt tot puntendeling

In Café Spoorzicht in Warffum kwam Jan Starke uit Oude Pekela donderdagavond in de 2e ronde om het damkampioenschap van de provincie Groningen niet verder dan een puntendeling tegen Joop van der Heide uit Uithuizen. In deze 1e klasse is het Jan deze keer niet gelukt beide punten mee naar huis te nemen. Medekoploper Gezienus Bottema uit Warffum kwam wel tot winst tegen Rudolf Schwab uit Westeremden en bezet ongeslagen de ranglijst. De wedstrijd Eddy Groenhagen uit Warffum – Jack Westerdijk uit Delfzijl eindigde in remise. De 3e ronde wordt 14 oktober afgewerkt in het Jannes van der Wal Denksport-centrum in Groningen. De volgende wedstrijden staan dan op het programma Jan Starke-Rudolf Schwab, Eddy Groenhagen-Joop van der Heide en Jack Westerdijk-Gezienus Bottema.

Tussenstand persoonlijk kampioenschap dammen van Groningen in de 1e klasse

1. Gezienus Bottema Warffum 2-4