10 diploma’s uitgereikt bij Damclub Winschoten

Op de clubavond van Damclub Winschoten zijn dinsdagavond een grote groep senioren geslaagd voor hun 1e damdiploma. Dit Van der Wal diploma omvat de grondbeginselen van het dammen, waarbij veel spelregels aan de orde komen. De geslaagden zijn Grieko Kruijer uit Wedderveer, Anke Sijbesma Winschoten, Richard de Rooy Wedde, Anne Snoey Midwolda, Edzo Luttjeboer Blijham, Wim Westerbeek Winschoten, Wijnold Broekema Winschoten, Dennis Steinfelder Winschoten, Jan Starke Oude Pekela. Cor Santifort uit Bad Nieuweschans gaat de komende week op voor zijn diploma. Het examen werd afgenomen door Harrie Molthoop en na afloop werden alle vragen nog even nader toegelicht op het demonstratiebord. Afgelopen woensdagmiddag is tevens de 9 jarige Glenn Bisschop uit Winschoten op de jeugdafdeling geslaagd voor het “Wiersma zwart” diploma. Een 12 tal jeugdleden gaan 20 of 27 mei op voor hun 2e of 3e diploma.