Damclub Winschoten schuift achter de borden

Dinsdag 5 september zijn de leden van Damclub Winschoten begonnen aan het nieuwe damseizoen 2017-2018. In totaal bezochten zo`n 30 leden de damclub in het instructielokaal van de Bovenburen in Winschoten. Het begon dinsdagavond voor de leerlingen in het voortgezet onderwijs om 18.00 uur. Tussen 19.00 uur en 18.30 uur kwamen de beginnende dammers in actie. Woensdagmiddag waren de basisschoolleerlingen aanwezig voor de training en woensdagavond werkten de gevorderde dammers hun eerste partijen af voor de onderlinge competitie. Om uiteenlopende redenen waren (nog) niet alle leden in de gelegenheid de clubavond te bezoeken. Overigens Damclub Winschoten heeft momenteel ruim 40 dammers op de ledenlijst. Door de toezegging van toekomstige leden zal dit aantal de komende weken gestaag toenemen.

Uitslagen beginnersgroep
Eise Doornbos – Jan Starke 2 – 0