Jona Bos uit Wedderveer en Dylano Stoter uit Bad Nieuweschans geslaagd voor damdiploma “Wiersma wit”

De 11 jarige Dylano Stoter uit Bad Nieuweschans en de 9 jarige Jona Bos uit Wedderveer zijn er woensdagmiddag 22 november in geslaagd het “Wiersma wit” damdiploma binnen te halen. Dit is na het “Van der Wal” hun tweede exemplaar. Na een periode in het “Wiersma wit” boek te hebben gewerkt en de theorie doorgenomen, was het twee weken geleden tijd voor het zogenaamde proefexamen. Dit was voor beide leden van damclub Winschoten voldoende om op te gaan voor het examen “Wiersma wit” en met succes. Het diploma werd in het gebouw van SV Bovenburen uitgereikt door de voorzitter van Damclub Winschoten Harrie Molthoop. Na dit diploma maken Jona en Dylano volgende week een begin met de cursus “Wiersma zwart”.