Jeugd Damclub Winschoten naar NK clubteams

Zaterdag 2 december staat in het teken van de NK damtitel voor jeugd clubteams in de categorieën, welpen, pupillen, aspiranten en junioren. Plaats van handeling is nu “Het wapen van Wesepe” in Salland, dat in tegenstelling tot het traditionele Nationaal Denksportcentrum “Den Hommel” in Utrecht. Oost Groningen is hier vertegenwoordigd met Damclub Winschoten dat deelneemt met een welpen- en pupillenteam. In beide categorieën bestaan de teams uit viertallen. Het welpenteam, voor spelers geboren in 2007 of later, zal bestaan uit Janick Lanting, Jona Bos, Sky Koghee en Dylarius Stoter. Het pupillenteam voor spelers geboren in 2004 t/m 2006, wordt gevormd door Demi Peters, Dylano Stoter, Nickey Loots en Hermann Loots.