Damclub Winschoten oogst succes op Rozenfestival

De promotieactie van Damclub Winschoten op het Rozenfestival, zaterdag 7 en zondag 8 juli, in het Winschoter Rosarium was geslaagd. Naar aanleiding daarvan gaven maar liefst 15 liefhebbers, op dit 2 daags evenement, te kennen zich verder te willen verdiepen in de damsport. De damclub stond als vaste deelnemer wederom met het “demonstratiebord” van 3 bij 3 meter tussen de rozenperken. Daarnaast kon op gewone borden uiteraard in alle rust een partijtje worden gespeeld. De aanwezige leden waren tevens bereidt uitleg te geven omtrent de ins en outs van de damsport. Naast de tuin gerelateerde producten had organisator “Marketing Oldambt” met het “Kidsplein”, aangevuld met zang en dans, gezorgd voor een diversiteit aan ontspanning om het talrijke publiek een leuk “uitje” te bezorgen. Damclub Winschoten paste daarom met haar aanwezigheid uitstekend in dit concept. In de evaluatie werd deze promotieactie dan ook bestempeld als een “schot in de roos”.