14 leden bij onderlinge competitie Damclub Winschoten

Woensdagavond 15 september gaven wederom 14 leden van Damclub Winschoten, acte de préséance in het gebouw van S.V. Bovenburen voor de onderlinge competitie. De afgebroken partij Janick Lanting tegen Ben Dekens is uitgespeeld en eindigde in een puntendeling. Ondanks een schijf minder kon Janick alsnog een nuttig punt halen. Ben Haan en Jilje Scheeringa kwamen in het eindspel remise overeen. Han Tuenter haalde de volle winst tegen Johan Mulder en Geert Lubberink kon tenslotte geen positief resultaat laten aantekenen tegen Jakob Pronk. In de analyse werd aangetoond dat dit bij beter spel, toch mogelijk was. Ties Willems won tegen Sietze Rops en good-old Grieko Kruijer won zijn partij tegen Anke Sijbesma. De oefenpartij Anne Snoey tegen Marchinus Mulder is gewonnen door Marchinus.

Uitslagen woensdag 15 september 2021
Ben Haan Jilje Scheeringa 1 – 1
Johan Mulder Han Tuenter 0 – 2
Jakob Pronk Geert Lubberink 2 – 0
Janick Lanting Ben Dekens 1 – 1
Ties Willems Sietze Rops 2 – 0
Grieko Kruijer Anke Sijbesma 2 – 0
Anne Snoey Marchinus Mulder 0 – 2

Nieuwe leden welkom

Nieuwe leden, vanaf de middelbare schoolleeftijd zijn uiteraard, vrijblijvend, welkom om eens een oefenpartijtje te spelen. De clubavond begint overigens elke woensdagavond om 19.00 uur.