Jeugd Damclub Winschoten in shirtreclame

De jeugdafdeling van Damclub Winschoten beschikt sinds het voorjaar over shirtreclame. Initiatiefnemer was Nicolai Nomden van “Nicolai’s Steekijs” uit Winschoten. In samenspraak met de damclub werd gekozen voor een wit poloshirt. Op de rugzijde staat in rood “Nicolai’s Steekijs” en aan de voorkant het logo van Damclub Winschoten (rood en blauw). Deze reclame-uiting is door de clubleden reeds gedragen bij de ½ finale NK Pupillen (algemeen), finale NK welpen (algemeen), finale NK Pupillen meisjes, Provinciale titelstrijd sneldammen in Groningen en tenslotte een jeugdtoernooi in Oude Pekela. Op het afsluitende damfeestje bij de familie Sibma in Blijham was een deel van de jeugddammers gestoken in de nieuwe outfit.
IMG_2641 (1)