Nieuws Damclub Winschoten

Dinsdag 26 maart werd de clubavond in het gebouw van S.V. Bovenburen aan de Tromplaan 86 wederom goed bezocht door de leden van Damclub Winschoten. Door de 16 aanwezige leden werden namelijk 8 partijen afgewerkt.

Grieko Kruijer – Richard de Rooy 0 – 2
Jan Starke – Janick Lanting 2 – 0
Nickey Loots – Dylano Stoter 2 – 0
Han Tuenter – Yvonne Koster 2 – 0 (tevens oefenpartij)
Danny Krasnice - Jamey Loots 2 – 0
Geert Lubberink - Demi Peters 1 – 1
Evert van Leeuwen – Harrie Molthoop 2 – 0
Anne Snoey – Sten Doddema 1 – 1

Woensdagavond 27 maart werd de afgebroken partij tussen Demi Peters en Jilje Scheeringa uitgespeeld. Demi won uiteindelijk de partij. De overige leden werkten aan de theorie en speelden oefenpartijen.

Jeugd woensdagmiddag
Woensdagmiddag 27 maart kwam de jeugd wederom oefenen en partijtjes spelen om het geleerde toe te passen in de partijen.

Open Gronings jeugd kampioenschap
Komende zaterdag 6 april wordt in het gebouw van S.V. Bovenburen de 6e editie van het “Open Gronings Jeugd kampioenschap” dammen georganiseerd. Dit toernooi is toegankelijk liefhebbers in de categorieën welpen, pupillen en aspiranten en begint om 13.00 uur.