Damclub Winschoten oogst succes op “Dag van het Park”

De “Dag van het Park” op zondag 31 mei was voor de Winschoter editie geslaagd, temeer omdat de voorspelde regen uit bleef. De paar druppeltjes die er toch nog vielen, mochten de pret niet drukken. Deze 11e editie mocht zich, door de gunstige weersomstandigheden, dan ook verheugen in een grote publieke belangstelling. De 26 sportverenigingen hadden alles uit de kast gehaald om het publiek te laten genieten van hun geliefde sport/bezigheid. De kinderen waren in hun nopjes door de balonnenclown, schminken en als toetje een “ritje met paard en wagen”. Daarnaast was “Nicolai’s steekijs” een welkome aanvulling. Ook bij Damclub Winschoten konden de liefhebbers genieten van het vertoonde spel op het demonstratiebord van 3 bij 3 meter, of aanschuiven voor “een potje dammen” op een dambord van normaal formaat. Een zevental belangstellenden wilden zich het nieuwe seizoen aansluiten bij de plaatselijke damclub. De eerste zaterdag in juli is de damclub present op “De Groenmarkt” in het Rosarium.
IMAG0270 (1)