Stemmen voor Damclub Winschoten

Damclub Winschoten is op veel fronten actief om de damsport te promoten en betaalbaar te houden. Eén van die acties is “Stichting Specsavers steunt”. Met twee concurrenten poogt de damclub “winnaar” te worden bij de vestiging van Specsavers in Winschoten. Dat kan via een button op onze website, door éénmaal per dag uw stem uit te brengen. De actie “loopt” vanaf 16 november tot 7 december 2015. Na deze stemperiode wordt de winnaar bekend gemaakt. In 2016 gaat dan een bepaald percentage per verkocht artikel in de Winschoter Specsavers vestiging naar de winnaar van deze actie. Het cumulatief bedrag wordt in 2017 bijgeschreven op de rekening van de instelling/club. Het meerjarenplan van Damclub Winschoten heeft als doel de breedtesport en het jeugdbeleid meer structuur te geven. Dan moeten we in de eerste plaats denken aan het optimaliseren van de trainingen en de deelname aan toernooien stimuleren. Een volgende stap is het intensiever begeleiden van (jonge) talenten. Tenslotte, liefhebbers van alle niveaus kunnen bij de damclub instromen.