Damclub Winschoten goede 2e bij “Stichting Specsavers Steunt”

De landelijke actie van “Stichting Specsavers Steunt” is ten einde. In alle plaatsen met een Specsavers filiaal konden verenigingen meedingen naar een plaats in de eindronde. Van 17 november tot 7 december kon de leden en/of liefhebbers stemmen op hun geliefde vereniging. Dit kon via de site van Specsavers of d.m.v. een button op de site van de betreffende vereniging. In Winschoten werd de atletiek club Aquilo uiteindelijk eerste met ca. 43 % van de stemmen en goede tweede Damclub Winschoten met ca. 32 % van de stemmen. In 2016 kunnen in plaatsen met een filiaal van Specsaver de winnaar en een landelijke speler meedingen naar de prijzen. Van elke besteed artikel ontvangt de consument namelijk een “muntje” die ze dan kunnen laten toekomen aan de winnaar of de landelijke speler, waarmee ze de clubkas kunnen spekken. Met deze actie heeft Damclub Winschoten de damsport wederom op de kaart gezet.