Albert Heijn Winschoten promoot damsport

In het kader van de “Nationale Sportweek 2017” geeft supermarktketen Albert Heijn aan meerdere sportclubs in Winschoten een podium zich te promoten in hun filiaal. Dit landelijke initiatief, in het leven geroepen door sportkoepel NOC*NSF, speelt zich af van 9 t/m 17 september. De Nationale sportweek valt samen met het moment waarop veel verenigingen hun deuren open zetten voor het nieuwe seizoen, om belangstellenden kennis te laten maken met diverse takken van sport. Aan dit AH sportfestijn is tevens een spaaractie verbonden, dat recht geeft op maximaal 5 gratis lessen, bij tal van clubs in de buurt. Damclub Winschoten nam deze invitatie van filiaalmanager Roy Frima aan en laat het publiek vrijdagmiddag 15 september, vanaf 14.00 uur, in een ongedwongen sfeer, kennis maken met de damsport.