Nieuws Damclub Winschoten

De leden van Damclub Winschoten hebben dinsdag 5 en woensdag 6 februari onderstaande partijen afgewerkt voor de onderlinge competitie.

Sten Doddema – Demi Peters 0 – 2
Dylano Stoter – Richard de Rooy 0 – 2
Nickey Loots – Janick Lanting 0 – 2
Jilje Scheeringa – Anne Snoey 2 – 0
Evert van Leeuwen – Grieko Kruijer 0 – 2
Jamey Loots – Han Tuenter 1 – 1
Geert Lubberink – Danny Krasnice 1 – 1
Harrie Molthoop diverse oefenpartijen

Ben Haan, Demi Peters, Han Tuenter en Geert Lubberink speelden enkele oefenpartijen

7e Scholendamtoernooi
Woensdag 6 februari werd de 7e editie van het scholendamtoernooi in het district Oost Groningen afgewerkt. Het damteam van OBS Houwingaham uit Bad Nieuweschans werd kampioen in de pupillenklasse, groep 7/8. Het toernooi werd afgewerkt in het gebouw van SV Bovenburen in Winschoten.

Viertallen OGD
In de viertallencompetitie van de Oost Groninger Dambond (OGD) worden in week 7 onderstaande wedstrijden gespeeld.

Maandag 18 februari Meeden – Winschoten
Donderdag 21 februari Rhederweg – Pekela

10 tal DC Winschoten
Zaterdag 16 februari wordt de 11e ronde gespeeld in de Nationale Competitie van de KNDB en gaat Winschoten voor de “uitwedstrijd” naar Leek om tegen Roden/Leek uit te komen.